• Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop

Passende begeleiding geschikt voor iedere leerling en docent.

Studiecentrum Voorne helpt leerlingen en docenten verder door het aanbieden van de juiste begeleiding aan zowel basis- als middelbare scholen. Dit doen wij op een zo effectief mogelijke wijze die geschikt is voor zowel leerlingen als scholen.

Wij zijn een regionaal studiecentrum

ο»Ώdat leerlingen binnen hun eigen school professionele en passende begeleiding biedt bij het aanleren van verschillende studievaardigheden.

Voor basisscholen en middelbare scholen hebben wij diverse diensten om uw kind of leerling zo goed mogelijk te begeleiden. Ook voor scholen zelf en de medewerkers bieden wij ondersteunende werkzaamheden aan.

WAT BIEDEN WIJ

Je vindt ons op

Waarom Studiecentrum Voorne?

Vertrouwd

Wij werken op en met de school van de leerling en zijn een kleine organisatie met vertrouwde gezichten.

Snel schakelen

Wij hebben korte lijntjes waardoor we snel en accuraat handelen.

Flexibel

Wij bieden begeleiding op maat voor zowel de leerling als de school en denken mee over de best mogelijke ondersteuning.

Kwaliteit

Wij werken met onze eigen professionals, oud-leerlingen maar ook met docenten van de deelnemende scholen.

Onze werkwijze

  • 1. Aanmelding

    De school of ouder(s)/verzorger(s) nemen contact op met Studiecentrum Voorne via de website of via een van onze collega’s.

  • 2. De beste match

    Binnen Studiecentrum Voorne bekijken we welke (vorm van) begeleiding het beste bij de leerling past en wat een goede match is tussen leerling en begeleider.

  • 3. Kennismakingsgesprek

    In een intake- of kennismakingsgesprek maken de leerling en ouder(s)/verzorger(s) kennis met de begeleider of Locatiecoördinator van de desbetreffende school en wordt het traject of de begeleiding nader toegelicht.

  • 4. Start traject/begeleiding

    De leerling start met het traject/begeleiding en gaat met (een van) onze collega’s aan de slag. 

  • 5. Tussentijds contact en afstemming

    Indien nodig is er tijdens het traject/begeleiding tussentijds contact en afstemming mogelijk tussen de school en de ouder(s)/verzorger(s) om het traject zo effectief en passend mogelijk te laten verlopen.

  • 6. Eindevaluatie

    Aan het einde van het traject vindt een eindevaluatie plaats waarin het verloop van het traject, het effect van de begeleiding en de ontwikkeling van de leerling wordt besproken. Ook wordt een advies gegeven over eventuele vervolgstappen.

Klanten aan het woord

Heeft u een vraag of wilt u de mogelijkheden bespreken?

NEEM CONTACT OP
Share by: